Zaleski odpowiada Gładychowi o RFF!

Jest! Prezydent Michał Zaleski odpowiedział laureatowi Flisaka Tofifest 2010, Marcinowi Gładychowi na temat powołania Regionalnego Funduszu Filmowego.  Starania o powołanie Funduszu w naszym regionie trzy lata temu zainicjowała Kafka Jaworska szefowa Tofifest.
W odpowiedzi czytamy:  
"[...] pragnę zapewnić, że popieram ideę powołania Regionalnego Funduszu Filmowego"
Prezydent Zaleski dodaje potem, że  
"pomysł utworzenia RFF znajduje się w strategii promocji miasta Torunia, której celem strategicznym jest uzyskanie przez Toruń w 2016 roku tytułu Europejskiej Stolicy Kultury".
Więcej na blogu Gładycha http://hakerzywolnosci.blogspot.com/

A tak zaczyna się wpis o liście: "Kilka dni temu otrzymałem od p. Prezydenta Michała Zaleskiego odpowiedź na mój list otwarty dotyczący powołania Regionalnego Funduszu Filmowego. Wstrzymałem się z upublicznieniem tej korespondencji, gdyż chciałem uzyskać zgodę na jego publikację. Przyzwolenie otrzymałem dzisiaj. Bardzo się cieszę, że takie są intencje p. Prezydenta. Wygląda na to, że niedługo prace nad powołaniem RFF ruszą. Gdy już znikną polityczne uwarunkowania. Wyjaśni się sprawa ESK, i wybory przejdą. Najbardziej jednak optymistyczne jest to, że zajmować się tym będzie Kafka Jaworska. Osoba znająca się na filmie jak mało kto".

Marcin zaprasza też do komentowania tego listu: TUTAJ

Komentarze

Prześlij komentarz